Månadsträff: volontärmöte inför Pride

I år kommer Queer Amnesty Stockholm att finnas på Etnografiska Museet under hela Prideveckan. Vi kommer att ha en del av utsällningen Playground som vår egen och även arrangera många seminarier, kampanjer och även ha filmvisning. Vi kommer givetvis även att gå i Prideparaden och arrangera vårt traditionella pizzapeppmöte.

Vi behöver volontärer som hjälper till under veckan och på det här mötet ger vi information om programmet, arbetsuppgifter m.m.

Mer info:

_______________________________________________________

This year Queer Amnesty Stockjolm will be at Etnografiska Museet during the whole Pride week. We will be a part of Playground and also host many seminars, campaignd and a movie screening. We will ofcourse also walk in the parade and arrange our traditional pepp-pizzameeting befor the parade.

We need volonteers who help us during the week and at this meeting we give information about the schedule, tasks ect.

59.3136343,18.101734