VÄLKOMMEN TILL AMNESTYS ÅRSMÖTE I STOCKHOLM 5-7 MAJ 2017

Snart är det dags för Amnestys årsmöte 2017! I år hålls mötet 5-7 maj på Folkets hus i Stockholm, mitt i stan. Årsmötet brukar vara uppskattat av såväl nya medlemmar som gamla. På årsmötet får du chans att inspireras av spännande talare, träffa andra som kämpar för mänskliga rättigheter och rösta om viktiga frågor som påverkar den svenska sektionens arbete. Alla medlemmar är välkomna att delta på mötet. Missa inte att sista anmälningsdagen är den 6 april. Anmäl dig här.

Som deltagare på årsmötet får du inte bara fördjupade kunskaper om Amnesty som organisation, arbetet vi gör och mänskliga rättigheter. Du har möjlighet att påverka! Läs mer om hur du påverkar här.

När? Den 5-7 maj 2017 i Stockholm. Årsmötet börjar kl. 15.30 på fredagen den 5 maj och avslutas kl. 15.00 på söndagen den 7 maj.

Var? Folkets hus, Barnhusgatan 12-14, Stockholm. Kan du inte vara med på plats finns det möjlighet att rösta på de förtroendevalda online. Anmäl dig till onlinevalen ända fram till 4 maj!

Hur? Alla Amnesty Sveriges medlemmar är välkomna till årsmötet. Det är gratis att delta och det går att få resebidrag för att ta sig dit. Läs mer om boende och mat här.

För mer information, läs hela kallelsen här.

Frågor? Kontakta Inez Hellström på arsmotet@amnesty.se

Senast ändrad: