Enkelt att stödja via sms

Ge en snabb, enkel gåva med sms och Swish för mänskliga rättigheter!  Nu kan du både skänka en engångsgåva och bli månadsgivare. Vi tar även emot Swish-betalningar. Mer information längst ned.

GE EN ENGÅNGSGÅVA VIA SMS

För att skänka 50kr vid ett tillfälle:

Sms:a AMNESTY 50 till 72 970

För att skänka 100kr vid ett tillfälle:

Sms:a AMNESTY 100 till 72 970

För att skänka 300kr vid ett tillfälle:

Sms:a AMNESTY 300  till 72 970

BLI SMS MÅNADSGIVARE - GE VARJE MÅNAD

För att skänka 50kr varje månad:

Sms:a GIVARE 50 TILL 72 970

För att skänka 100kr varje månad:

Sms:a GIVARE 100 TILL 72 970

För att skänka 200kr varje månad:

Sms:a GIVARE 200 TILL 72 970

Vill du avsluta din månadsgåva? Sms:a GIVARE och ditt månadsbelopp STOP. Exempelvis: GIVARE 50 STOP.

Vi använder en liten del av gåvan att täcka leverantörskostnaden och avgiften till Wywallet. Eventuell operatörskostnad tillkommer. Har du problem med sms-gåvan kan du mejla support@multimobil.se eller ringa till 08-52 50 71 01.

*Av din gåva går följande direkt till Amnesty:
50 = 45.62 kr.

100 = 92,24 kr.

200 = 188,37 kr

300 = 283,24 kr.

SWISHA DIN GÅVA SNABBT OCH SMIDIGT!

Gör så här:

1. Ange numret 123 561 20 49 som mottagare.

2. Fyll i valfritt belopp.

3. Välj "Betala".

Du signerar med en säkerhetskod via mobilt bank-id, och sedan förs pengarna över till Amnesty på några sekunder. Genom att swisha godkänner du att Amnesty får kontakta dig. Vi följer personuppgiftslagen. Läs mer om hur du kommer igång med Swish här: https://www.getswish.se/aktivera

Tack för att du använder din mobil till arbetet för mänskliga rättigheter!

VIKTIGT:

Sms-aktivist och WyWallet/mobil plånbok

Vi samarbetar med WyWallet vid sms-gåvor. WyWallet är ett av Finansinspektionen godkänt betalningsinstitut. Med WyWallet kan även de flesta med företagsabonnemang eller kontantkort skänka pengar via sms. Ladda ner appen, registrera ett konto och välj betalsätt (koppla ditt betalkort till mobilen, välj faktura eller ladda ditt konto). Nu kan du ge sms-gåvor.

Har du ett kontantkort eller företagsabonnemang behöver du registrera ett konto och ladda ner WyWallet-appen på http://www.wywallet.se. Om du fortfarande känner dig osäker, besök WyWallets hemsida, http://www.wywallet.se eller ring deras kundtjänst telefon: 0771-22 50 50. Vi på Amnesty kommer alltid att arbeta för att det ska vara så enkelt som möjligt för dig att stötta oss och engagera dig i kampen för mänskliga rättigheter - även med mobilen.

Senast ändrad:
26 februari 2016 15:57